Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This Brief studies the important role that tattoos play in prison culture, and examines its unique manifestation among minority inmates. This work aims to provide a better understanding of prison group culture, particularly among social marginal groups, through the lens of Russian immigrants in Israeli prisons. Russian immigrants currently represent approximately 25% of the total Israeli prison population, and this book examines how tattoos show an important form of rebellion amongst this group. As tattoos are forbidden in some forms of Islam and Judaism, and the Israeli prison service confiscates over 200 homemade tattoo devices per year, this is a significant phenomenon both before and during incarceration. This work examines how despite the transition to Israel, the main social codes of Russian prisoners are still dominant and help segregate this group from the larger prison population. It provides a lens to understand Russian criminal activity in Israel, and in a larger context, the modes of social cohesion and criminal activity of organized crime groups operating in prison systems. This work will be of interest to researchers studying the organized crime and the criminal justice system, Russian organized crime in particular, as well as related studies of immigration, demography, and social cohesion.