Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Economie & Management
  4. Marketing & Communicatie
  5. Marketing
  6. Principes van marktonderzoek, 7e editie met MyLab NL toegangscode

Principes van marktonderzoek, 7e editie met MyLab NL toegangscode

Burns, Ronald F. Bush
Paperback | Nederlands
€ 68,50
+ 137 punten
Levering 2 à 3 werkdagen
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Principes van marktonderzoek bevat alle aspecten van (online) marktonderzoek. Daarbij ligt de nadruk op de toepassing in de praktijk. Zonder te veel in te gaan op technische details, beschrijft het boek hoe je de gegevens kunt verwerken in SPSS. De software is in de tekst geïntegreerd en aangevuld met verduidelijkende afbeeldingen. De zevende editie is volledig geactualiseerd en bewerkt voor de Nederlandstalige markt.



Elk hoofdstuk begint met de belangrijkste leerdoelen en eindigt met een samenvatting. Daarnaast bevat elk hoofdstuk een aantal verwerkingsvragen. De doorlopende case (European Automobile Concepts) is gericht op een nieuwe manager die moet bepalen naar welk soort auto's er in de toekomst vraag zal zijn.



Principes van marktonderzoek is geschreven voor studenten in het eerste en tweede jaar van de economische opleidingen in het hoger onderwijs.



In MyLab | Nederlandstalig hebben studenten en docenten de vrije beschikking over een uitgebreide hoeveelheid ondersteunend materiaal, zoals:

*Alle figuren en tabellen in Powerpoint

*SPSS-databestanden die in de cases worden gebruikt

*Extra oefeningen en cases



Voor docenten staat op MyLab een docentenhandleiding met daarin de uitwerkingen van de vragen en opdrachten uit het boek en de doorlopende case. Daarnaast staan er samenvattingen van de hoofdstukken in Powerpoint (handig voor colleges), en extra cases en uitwerkingen op het docentengedeelte van MyLab.



Alvin C. Burns bekleedt de Ourso universitaire marketingleerstoel aan het E.J. Ourso College of Business Administration van Louisiana State University. Ronald F. Bush is hoogleraar aan de University of West Florida. Zij hebben verschillende marketingboeken op hun naam staan. Dit boek is aangepast voor de Nederlandstalige situatie door André van Iterson, Herbert Maks en Frans de Swart. Zij zijn verbonden aan de Hogeschool Inholland.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
464
Taal:
Nederlands

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9789043032933
Verschijningsdatum:
25/03/2016
Uitvoering:
Paperback
Afmetingen:
197 mm x 266 mm
Gewicht:
831 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 137 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.