Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Ein verständliches Handbuch der strategischen Preisfindung für Manager und Studenten: Es lehrt den Prozeß der Preisfindung, der die Prinzipien der Rentabilitätsmaximierung, die Preissensibilität sowie psychologische Reaktionen ebenso berücksichtigt wie die begrenzten und unsicheren Informationen des Managements. Ein Buch also, das für den "Ernstfall" geschrieben wurde. Schwerpunkte sind die Wettbewerbsstrategie und die Integration der Kostenanalyse in den marktbedingten Preisbildungsprozeß. Die Autoren sind anerkannte Experten für den optimalen Einsatz des Marketinginstrumentes "Preis", die ihr Wissen in langjähriger Beratungspraxis erworben haben.