Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Les recherches sur lapprentissage et la construction des connaissances ne sont pas chose nouvelle. Que les préoccupations soient théoriques ou méthodologiques, le problème est depuis toujours celui de promouvoir la réussite et de dépasser les résistances et les difficultés à apprendre. Léducabilité cognitive néchappe pas à ce propos général. Ce livre propose à la fois une présentation critique des principales méthodes de ce courant pédagogique et un apport réflexif utile pour faciliter lappropriation progressive des options prises par les auteurs concernant le développement et le fonctionnement de lappareil cognitif.