Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
L'expression soft power s'est imposée pour désigner des diplomaties d'influence « douces », a priori non coercitives. Pour autant, la formule connaît des acceptions assez diverses, d'un sens assez étroit de diplomatie d'influence toujours régalienne, jusqu'à l'ensemble très disparate de toute pratique diplomatique non militaire. Cet ouvrage passe en revue le soft power des États, de l'UE, des entreprises ou d'autres types d'organisations qui, en particulier, utilisent des évolutions sociétales dans leur politique étrangère. Cette diversité de pratiques renforce la pertinence de la question : des diplomaties d'influence, mais, finalement, pour quels intérêts ?