Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In the time-worn traditions of the transportation industry, ship- pers and carriers regard one another as enemies. There is, to be sure, a certain degree of validity to such a viewpoint. An element of conflict will naturally be present in any vendor-purchaser relationship. The two, after all, are seeking distinctly different things from that relationship; and to a con- siderable extent each party's success in realizing its own goals must be achieved at the expense of the other. At the same time, however, viewing that relationship as strictly zero-sum-a gain by one side always resulting in an equal and offsetting loss by the other-is a gross misconception. It overlooks the key reality that, no matter which party comes closest to its own objectives, the relationship, and the business transactions that flow from it, must ultimately benefit both. Without that level of mutual benefit the relationship will simply not exist (or will soon founder if it somehow does come into being); for it is only the self-interest of the two parties that impels them to establish and continue that relationship at all. In transportation, however, this element of mutuality-the attitude that the parties share a common interest in nurturing their relationship-is often forgotten. Instead of working to- gether as, fundamentally, partners in a business transaction from which both expect to derive gains, they dedicate the bulk of their energies to fighting, rather than cooperating, with one another.