• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Informatica
  4. Software
  5. Practical Game Development with Unity and Blender

Practical Game Development with Unity and Blender

Alan Thorn
Paperback | Engels
€ 53,45
+ 106 punten
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Today�s game developers, particularly those working in smaller, independent studios, need to be �expert generalists��that is, skilled in a wide range of tasks, from coding and level design to 3D modeling, animation, and more. Beyond knowing how to make great games, they also need the perspective and the experience to develop products quickly�all while working with limited resources, time, and budgets. They must take a holistic approach to the art and science of game development, with an emphasis on optimizing workflow. In PRACTICAL GAME DEVELOPMENT WITH UNITY AND BLENDER, author and developer Alan Thorn presents a unique 10-stage workflow for development success, offering advice and ideas (and plenty of practical examples) for developing games quickly and efficiently using some of today�s most popular (and free!) software tools. You�ll work with Unity (game engine), Blender (3D modeling and animation), and GIMP (image editor), fusing them into a single, productive workflow. Far beyond simply teaching you to operate a specific piece of software, this book guides you through the full process of game creation, with concrete instruction and tangible examples (including project and asset files, available on the book�s companion website). PRACTICAL GAME DEVELOPMENT WITH UNITY AND BLENDER will help you become a more powerful developer�the kind of broadly skilled generalist who can thrive at any game studio, large or small.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
334
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781305074705
Verschijningsdatum:
11/06/2014
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
183 mm x 229 mm
Gewicht:
739 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 106 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
AANGERADEN

Alles voor een vliegende start

op school en op kantoor
AANGERADEN
Tips voor een vliegende start
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.