• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Onderwijs & Pedagogie
  4. Onderwijs & Scholen
  5. Practical Approaches to Using Learning Styles in Higher Education

Practical Approaches to Using Learning Styles in Higher Education

Rita Dunn, Shirley Griggs
Hardcover | Engels
€ 161,45
+ 322 punten
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Dunn and Griggs challenge the traditional instructional process of lecture/discussion in college classroom and describe the theory, practice, and research that support a wider variety of approaches to better accommodate the learning-style preferences of each student. Twenty-five practitioners from varied backgrounds and disciplines, representing 14 colleges and universities, outline alternative strategies they use with diverse students in their institutions of higher education. Some of these practitioners have been using learning-style for decades. Others have conducted research to test the various tenets of the Dunn and Dunn Learning- Style Model, and a few, only for the past five years, have begun providing instructional strategies that are congruent with their students' preferences.

A road map is provided for college faculty to assist them in moving toward accommodating students' learning-style strengths by comparing the major theories of learning styles that range from uni- to multi-dimensional in scope. Strategies include: identifying and administering valid and reliable instruments for assessing college students' learning styles, interpreting assessment results so that each student becomes aware of his/her own strengths and is provided a computer-generated prescription for improving their study skills and successfully completing assignments, designing instruction to respond to both global and analytic students' processing styles, developing course content and materials to accommodate the learning-style preferences of college students, and evaluating the impact of learning-styles-based instruction.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
280
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780897897037
Verschijningsdatum:
30/04/2000
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
163 mm x 249 mm
Gewicht:
530 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 322 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
ACTIE

Nu 10% korting

op dé must-haves van het jaar
ACTIE
Standaard Boekhandel - De must-haves van 2024
KOM LANGS IN ONZE WINKELS

Hoera! Het is weer het Feest van het Boek

van 31/10 t.e.m. 03/11
KOM LANGS IN ONZE WINKELS
Feest van het Boek
WEDSTRIJD

Alleen in onze winkels: koop een boek en win een boekenfeest bij je thuis

Jij kiest welke topauteur misschien bij jou over de vloer komt!
WEDSTRIJD
Win een boekenfeest bij je thuis
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.