Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This book is about practicable learning analytics, that is able to become a successful part of practice, ultimately leading to improved learning and teaching. The aim of the book is to shift our perspective on learning analytics creation and implementation from that of "designing of" technology to that of "designing for" a system of practice. That is, any successful implementation of learning analytics requires a systematic approach, which the book explains through the lens of the Information Systems Artefact, constituting of the three interdependent artefacts: "technical", "information" and "social". The contributions of this book go beyond a consideration of particular humans such as teachers and students, and their individual activities to consider the larger systems of activity of which analytics become part of. The chapters included in this book present different cases of learning analytics implementationacross countries, and the related opportunities and challenges related to generalizability of the results. The book is written for designers, students and educators of learning analytics who aim to improve learning and teaching through learning analytics.