Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Comprendre la philosophie kantienne de l'art, ce n'est pas seulement en répérer le contenu, en dégager les articulations, en faire apparaître la cohérence tant interne qu'avec le reste de l'oeuvre de Kant, c'est aussi étudier quels types de problèmes cette philosophie affronte. Or, selon l'auteur, peu de philosophies mène une enquête aussi radicale sur l'art et sur les conditions requises pour parler de l'art. Le propos de l'auteur est donc d'appliquer le raisonnement kantien au cinéma comme art possible : un film réussi est une manifestation de la liaison heureuse de tous les arts.