Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Examines the legacy of imperialism and decolonisation, globalisation and national identityGraham MacPhee explains how postwar writers blended the experimentalism of prewar modernism with other cultural traditions to represent both the pain and the pleasures of multiculturalism. He discusses a wide range of writers, from Auden, Orwell, T.S. Eliot and Larkin to Linton Kwesi Johnson, Tony Harrison, Kazuo Ishiguro and Ian McEwan.Key Features* Explores concepts and critical terms such as 'British national literature', 'new ethnicities', 'migrancy' and 'hybridity'* Case studies of postwar texts include: Sam Selvon's The Lonely Londoners, John Arden's Serjeant Musgrave's Dance, Linton Kwesi Johnson's Dread Beat an' Blood, Tony Harrison's V, Kazuo Ishiguro's The Remains of the Day, Leila Aboulela's Minaret and Ian McEwan's Saturday