• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Postmodern Consumer Research

The Study of Consumption as Text

Elizabeth Hirschman, Morris B Holbrook
Paperback | Engels | Association for Consumer Research | nr. 1
€ 119,95
+ 239 punten
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

The methodological choices now confronting consumer researchers are daunting and for many years, researchers have wrestled with issues related to the nature of knowledge in the study of consumption phenomena. The authors of this book examine the philosophies and methods of consumer research both objectively and subjectively. First, they present philosophical concepts regarding the origin and content of knowledge relevant to consumer-behaviour phenomena. They then go on to consider a set of research methods aimed at implementing inquiry from the viewpoint of each particular philosophical perspective. In conclusion they discuss criteria for evaluating research conducted using the various methods.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
152
Taal:
Engels
Reeks:
Reeksnummer:
nr. 1

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780803947436
Verschijningsdatum:
1/01/1992
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
157 mm x 217 mm
Gewicht:
208 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 239 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.