• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Positioning for Professionals

How Professional Knowledge Firms Can Differentiate Their Way to Success

Tim Williams
Hardcover | Engels | Professional Advisory Services | nr. 6
€ 65,45
+ 130 punten
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

It's not the best companies that prevail in the marketplace, but rather the best brands. The goal of business strategy is not just to be better, but different. Learn how to build a differentiating value proposition by clearly and carefully defining your brand boundaries: Calling, Competencies, Customers, and Culture.

Positioning for Professionals shows how a well-defined value proposition can help professional service firms create their own success instead of copying the success of others, including such concepts as:

  • How and why professional service brands become homogenized
  • Why standing for everything is the same as standing for nothing
  • Why there's no such thing as full service
  • Deep and narrow as a strategic imperative
  • Why it's better to be a profit leader than a market leader
  • Differentiation and price premiums
  • How to map your brand on the matrix of relevance and differentiation
  • How to define a value proposition that will make your firm intensely appealing to the customers who want you for what you do best

Based on the proven premise that the most profitable business strategy is not to aim at the center of the market, but rather at the edges, Positioning for Professionals is written for leaders, managers, and other senior executives of service companies in with a particular emphasis on professional service firms.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
208
Taal:
Engels
Reeks:
Reeksnummer:
nr. 6

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780470587157
Verschijningsdatum:
9/08/2010
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Ongenaaid / garenloos gebonden
Afmetingen:
152 mm x 231 mm
Gewicht:
385 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 130 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.