Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Anecdotal, funny, frank, POPism is Warhol's personal view of the Pop phenomenon in New York in the 1960s.
A cultural storm swept through the 1960s--Pop Art, Bob Dylan, psychedelia, underground movies--and at its center sat a bemused young artist with silver hair: Andy Warhol. Andy knew everybody (from the cultural commissioner of New York to drug-driven drag queens) and everybody knew Andy.
His studio, the Factory, was the place: where he created the large canvases of soup cans and Pop icons that defined Pop Art, where one could listen to the Velvet Underground and rub elbows with Edie Sedgwick and where Warhol himself could observe the comings and goings of the avant-garde.
In the detached, back-fence gossip style he was famous for, Warhol tells all in POPism--the ultimate inside story of a decade of cultural revolution.