Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
How well can polls measure public opinion? Should government policies follow majority opinion? Do polls influence elections? Can there be polls under a dictatorship? Recent elections throughout the world have made these issues ever more crucial. 'Polls and the Awareness of Public Opinion', initially published under the title 'Silent Politics', is the first book to look upon polls and the awareness of poll results as forces that influence public opinion. It is a penetrating assessment of the uses of polls, their misuses, and the absurdities carried out in their name. Bogart argues that predictions based on polls can be misleading since they reflect a transient stage in a public opinion that is constantly and often rapidly changing.