Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Considered to be the founding father of British cultural theory, Williams was concerned throughout his life to apply a materialist and socialist analysis to all forms of culture, defined generously and inclusively as "structures of feeling." In this major work, Williams applies himself to the problem of modernism. Rejecting stereotypes and simplifications, he is especially preoccupied with the ambivalent relationship between revolutionary socialist politics and the artistic avant-garde. Judiciously assessing the strengths and weaknesses of the modernist project, Williams shifts the framework of discussion from merely formal analysis of artistic techniques to one which grounds these cultural expressions in particular social formations. Animating the whole book is the question which Williams poses and brings us significantly closer to answering: namely, what does it mean to develop a cultural analysis that goes "beyond the modern" and yet avoids the trap of postmodernism's "new conformism"?