• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Political Marketing in Canada

€ 41,45
+ 82 punten
Verwachte leverdatum onbekend
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Political parties worldwide are using marketing tools such as targeting and segmentation to win elections. Are these strategies making politicians and governments more responsive to voters' needs, or do they pose a threat to democracy? Through case studies that range from the resurrection of the Conservative Party to Tim Hortons as a political brand, this volume shows that the consequences of political marketing in Canada have been profound. Citizens are now viewed as consumers, and platforms and promises have been repackaged as products. Whether this trend is positive or negative depends on how politicians and governments carry out political marketing - and its promises - in practice.

Specificaties

Betrokkenen

Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
320
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780774822299
Verschijningsdatum:
1/07/2012
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
152 mm x 226 mm
Gewicht:
453 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 82 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.