Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Mens & Maatschappij
  4. Politiek
  5. Political Campaigns in the United States

Political Campaigns in the United States

Richard K Scher
Paperback | Engels
€ 69,95
+ 139 punten
Uitvoering
Verwachte leverdatum onbekend
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

A Choice Highly Recommended Title--January 2017

This book is an interpretive analysis of political campaigns in America: instead of focusing on how campaigns are designed and run, it investigates the role campaigns play in our American politics, and the close symbiosis between campaigns and those politics. The text examines how campaigns are an important manifestation of how we "do" politics in this country.

Hallmarks of this text include:

  • showing how campaigns can undermine our democracy and asking how democratic they--and by extension, our politics--really are;
  • demonstrating that the ability of the media to accurately, fairly, and deeply report on campaigns has been severely compromised, both because of the growing "distance" between campaigns and media outlets and because of the structure of "Big Media" corporate ownership and its tight relationship to "Big Money." It asks important questions about the media including:
  • How do the media, reporters in particular, cover campaigns? What pressures and forces shape what and how they present campaigns?
  • What is the impact of the ever-increasing chasm separating campaigns and the media?
  • How does the close tie between corporate mainstream media and Super PAC money affect campaign coverage?
  • How does the ability of campaigns and media to segment voters into ever-smaller slices influence how campaigns are covered?
    • tracking the continuing growth of unregulated, private, unaccountable "dark money" in campaigns as a threat to our democratic elections and politics. Democracy rests fundamentally on transparency and accountability - sunlight - and our campaign laws and norms now allow and encourage exactly the opposite, largely because of decisions by the United States Supreme Court.

    Specificaties

    Betrokkenen

    Auteur(s):
    Uitgeverij:

    Inhoud

    Aantal bladzijden:
    208
    Taal:
    Engels

    Eigenschappen

    Productcode (EAN):
    9781138181861
    Verschijningsdatum:
    23/02/2016
    Uitvoering:
    Paperback
    Formaat:
    Trade paperback (VS)
    Afmetingen:
    150 mm x 226 mm
    Gewicht:
    317 g
    Standaard Boekhandel

    Alleen bij Standaard Boekhandel

    + 139 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
    E-BOOK ACTIE

    Tot meer dan 50% korting

    op een selectie e-books
    E-BOOK ACTIE
    E-book kortingen
    Standaard Boekhandel

    Beoordelingen

    We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.