Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The mobility of international students is currently an important policy issue in the world. Since 1960's, Canada and other OECD countries started to use a point system to select highly skilled immigrants. Those point systems favor international students who received higher education in the host country. Therefore, the point system is believed to reshape the international students flow in the last decades. This study aims to examining the impact of using point systems to select immigrant on the international students flow, by comparing the international student stock in a certain country before and after a point system. The research indicates that using point systems in migration policy does increase the international student stock in the receiving countries. The analysis should help shed some light on understanding the pattern of international students flow, and the dynamics between migration policy and academic mobility. This research should be especially useful to professionals in International Education fields, or anyone else who may be interested in education and migration.