Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Adrián J. Sáez, prologuista del libro, dice: "Claramente, Rita pertenece a la primera categoría como amada perdida por una muerte trágica, cuyo recuerdo Luis Alberto de Cuenca mantiene vivo en su poesía en una lucha contra el dolor, el luto y el paso del tiempo, según se verá dentro de un periquete. La clave está en el grado de precisión, pues hay muchas otras referencias a una galería de fantasmas y figuras evanescentes más o menos singulares o universales que ha recogido y examinado Plaza González (2019) en su «Flor de versos espectrales»: tal vez de entrada se pueda ver una relación inicial con Rita en casi todos los poemas sospechosos; sin embargo, no se puede dar por bueno automáticamente que toda imagen femenina conectada con el amor y la muerte sea un eco de Rita, sino que hay que ver cada imagen con lupa".