Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
What happens when the tools and themes of science fiction are applied to the genre of science fiction itself-and to publishing in general? Surprisingly, the result is not a black hole of dreary self-referentiality but a supernova of literary comedy, in the manner of classicists such as S. J. Perelman, Stephen Leacock and Robert Benchley, and postmodernists such as Mark Leyner, Will Self and Steve Aylett. In this collection of short, sharp, satirical gems, Paul Di Filippo-noted for his own fiction and criticism, which gives him an insider's perspective-turns a keen eye on the foibles, fallacies, fads and failures of science fiction the industry, mining comedic gold from the gaffes, pomposities and pretensions of authors, publicists, reviewers, publishers, editors, fans, librarians and bookstore owners. Using their own words as springboards in many cases, he extrapolates wildly, in the classic manner of the best GALAXY magazine stories, to give us such improbable but inevitable scenarios as literary hit men, self-blinded authors, agents as personal servants and a Victorian internet. Although these japes abound with in-jokes, nothing more is required to enjoy them than a basic familiarity with science fiction, an empathy for the human condition, and a willingness to laugh heartily.