Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Toys and play occupy a large portion of a child's lifetime, providing a basis for a magnitude of skills and developmental stages. They can provide solitary amusement or help to facilitate a game with others. Not only are toys considered to be fun, but they can also help a child to learn new skills and progress through their younger years thus labelling them as educational.The aim of this study was to investigate the impact of toys and play on children under the age of 7. It was important to not only use secondary research in the form of books and web journals but to also obtain information from primary sources through the use of questionnaires.Primary research stages address the relationship between toys and child development from a parental view, answering questions and providing information that was not found during the literature review. 2 questionnaires were used to gain answers to a variety of questions about toys, play and child development and consumer habits of parents.