Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
La presente obra constituye un estudio sobre los ho rribles personajes del juego a los que nos encanta vencer, pero también sobre nosotros mismos. Desde los primeros videojuegos, los monstruos han desem peñado un papel fundamental como peligros que evi tar, como jefes de nivel a los que derrotar u objetivos que destruir para obtener puntos extra. Pero, ¿por qué la figura del monstruo es tan importante en los juegos y cómo ha contribuido el ocio electrónico a dar forma a las concepciones de monstruosidad en nues tra cultura? Para responder a estas cuestiones, Player vs. Monster explora el último medio siglo de mons truos en los juegos, desde los dragones de los prime ros juegos de rol de mesa y los alienígenas pixelados de Space Invaders hasta los mutantes malformados de The Last of Us y las extrañas bestias de Bloodborne, y revela los puntos en común entre ellos.