Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
"The British film industry was alive and well in the Seventies. It was just in television rather than cinema." In 1970, after a six-year grip on the public imagination, The Wednesday Play changed its name to Play for Today. A new name for a new and very different decade, but the principles of the series that had introduced millions to bold new talents such as Dennis Potter, Ken Loach and Tony Garnett, and to Up the Junction and Cathy Come Home, remained the same. Play for Today would run for 14 years on BBC1, an unpredictable space in the schedule for contemporary writers to tell their own stories in their own ways. This is the story of its astonishing first year, which included work by John Osborne, Ingmar Bergman, Dennis Potter, Jim Allen, Simon Gray and Peter Nichols, the story of the series' origins, and also the in-depth story, told for the first time, of its most controversial and confrontational entry, W. Stephen Gilbert's Circle Line. Featuring a wealth of interviews with writers, actors, producers and directors, this is the definitive account of an exemplary period in television drama,