• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Play Bigger

How Pirates, Dreamers, and Innovators Create and Dominate Markets

Al Ramadan, Dave Peterson, Christopher Lochhead, Kevin Maney
Hardcover | Engels
€ 44,45
+ 88 punten
Uitvoering
Levering 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

The founders of a respected Silicon Valley advisory firm study legendary category-creating companies and reveal a groundbreaking discipline called category design.

Winning today isn't about beating the competition at the old game. It's about inventing a whole new game--defining a new market category, developing it, and dominating it over time. You can't build a legendary company without building a legendary category. If you think that having the best product is all it takes to win, you're going to lose.

In this farsighted, pioneering guide, the founders of Silicon Valley advisory firm Play Bigger rely on data analysis and interviews to understand the inner workings of "category kings"-- companies such as Amazon, Salesforce, Uber, and IKEA--that give us new ways of living, thinking or doing business, often solving problems we didn't know we had.

In Play Bigger, the authors assemble their findings to introduce the new discipline of category design. By applying category design, companies can create new demand where none existed, conditioning customers' brains so they change their expectations and buying habits. While this discipline defines the tech industry, it applies to every kind of industry and even to personal careers.

Crossing the Chasm revolutionized how we think about new products in an existing market. The Innovator's Dilemma taught us about disrupting an aging market. Now, Play Bigger is transforming business once again, showing us how to create the market itself.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
272
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780062407610
Verschijningsdatum:
14/06/2016
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
160 mm x 239 mm
Gewicht:
408 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 88 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
BOOK FRIDAY

50% korting

op een grote selectie boeken
BOOK FRIDAY
Black Friday: 50% korting op boeken
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.