Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Economie & Management
  4. Management & Bedrijfskunde
  5. Pirates in the Navy: How Innovators Lead Transformation

Pirates in the Navy: How Innovators Lead Transformation E-BOOK

Tendayi Viki
E-book | Engels
€ 8,99
+ 8 punten
Onmiddellijk beschikbaar
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Onmiddellijk geleverd via e-mail

Omschrijving

Faced with the choice of starting a company or joining a large corporation, Steve Jobs believed that it was 'more fun to be a pirate than to join the navy'. But for innovators inside established companies, making a distinction between being a pirate and joining the navy is a fallacy. We have to figure out a way to become Pirates In The Navy!

There is nothing harder in business than trying to innovate within large corporations. Innovators in big companies often face internal opposition as well as their external competitors. It is the management of the core business that tends to get in the way of innovation. Most intrapreneurs recognise that innovation can't be carried out as a series of one-off projects that always have to jump through political hurdles. They realise that there is a need for innovation to happen as a repeatable process. But how can they achieve this?

This is a step-by step guide to getting continuous innovation done in companies and reshaping them in the process. It is for anyone involved in corporate innovation and driving company change.

"THIS BOOK ANSWERS KEY QUESTIONS FOR INNOVATORS AND THEIR MANAGERS: HOW TO INFLUENCE LEADERSHIP TO PRIORITISE INNOVATION, HOW TO WORK WITH NAYSAYERS AND HOW TO START A MOVEMENT THAT TRANSFORMS THE WAY INNOVATION IS MANAGED WITHIN COMPANIES"


Alex Osterwalder, author of bestselling Business Model Generation

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781739798512
Verschijningsdatum:
7/04/2022
Uitvoering:
E-book
Formaat:
ePub
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 8 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.