Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Pioneers of Digital

Success Stories from Leaders in Advertising, Marketing, Search and Social Media

Mel Carson, Paul Springer
Paperback | Engels
€ 30,95
+ 61 punten
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Pioneers of Digital showcases the stories behind key people who have fundamentally influenced the way advertising, marketing, search and social media have evolved during the internet era.

Springer and Carson have tracked down and documented behind-the-scenes insight, decisions and opinions that inspired digital phenomena such as Virtual Reality, Dove's "Real Beauty" campaign, Obama's 2008 presidential campaign, celebrity take-up of Twitter and Artists Without a Label, a free digital music distribution service for independent artists.

The 20 digital entrepreneurs profiled span the globe; some performed their ground-breaking work in environments like Google, Facebook, Microsoft, Victors & Spoils, OgilvyOne, R/GA, AKQA, Sapient Nitro and Apple, while others performed digital miracles all on their own. Together these stories expose the secrets of success from pioneers that everyone can learn from. Packed full of unique insight, Pioneers of Digital provides advice and inspiration for readers interested in twenty-first century commercial online thinking. More at www.PioneersOfDigital.com

The pioneers:
Thomas Gensemer MyBO and Obama's 2008 Presidential Campaign
June Cohen Hotwired and TED.com
Denzyl Feigelson iTunes Advisor and Artists Without A Label
Vanessa Fox Google and Nine By Blue
Gurbaksh Chahal ClickAgents and BlueLithium
Jaron Lanier Virtual reality and Microsoft Research
Angel Chen OgilvyOne China
John Winsor Victors & Spoils
Danny Sullivan Search Engine Land
Alex Bogusky, Bob Cianfrone Burger King's Subservient Chicken
Avinash Kaushik Digital marketing evangelist, Google
Carolyn Everson MTV Networks and Facebook
Malcolm Poynton Dove Campaign for Real Beauty
Qi Lu Yahoo!, Microsoft and Bing
Ajaz Ahmed AKQA
Martha Lane Fox Lastminute.com and the UK government's digital champion
Kyle MacDonald One Red Paperclip
Jess Greenwood Contagious Magazine and R/GA
Zhang Minhui Sohu.com.cn
Stephen Fry

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
232
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780749466046
Verschijningsdatum:
30/10/2012
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
154 mm x 234 mm
Gewicht:
349 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 61 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.