Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Momenteel is Pinterest de snelst groeiende social media site. Aanwezigheid op Pinterest is dus onmisbaar voor bedrijven en ondernemers. Hoe benut je dit sociale, visuele platform zo optimaal mogelijk? Ontdek snel hoe je Pinterest succesvol inzet voor zakelijk gebruik met praktische tips en voorbeelden uit dit boek. Pinterest draait om beelden die gepind, gerepind en geliked kunnen worden. Gebruik Pinterest om jezelf en/of je bedrijf visueel te profileren. Leer hoe je met behulp van Pinterest meer bezoekers op je website krijgt, hoe je het aantal volgers op Pinterest verhoogt en hoe je het effect van je Pinterestwerkzaamheden meet en analyseert. Zet Pinterest sneller en effectiever in met de in dit boek behandelde tools en maak strategisch gebruik van hashtags en trefwoorden voor beter bereik van je pins. Ontdek hoe effectief Pinterest kan zijn als marketingtool. Jeanet Bathoorn is sociale media-expert, auteur en (inter)nationaal spreker. Ze geeft trainingen op het gebied van LinkedIn, Twitter, Facebook, Pinterest en adviseert bedrijven bij het bepalen van hun sociale mediastrategie. Zij schreef eerder twee bestsellers over het effectief gebruik van sociale media.