Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In the last twenty years, Orthodox Catholics have come to expect their art to be necessarily about beauty. They expect it always and everywhere to lift one up, to be tinged with, to linger in the dimly-lit rooms of old-moneyed Europe, to be passed around among the best families, among like-minded gnostics, generous Jansenists. But these expectations have nothing to do with reality. In fact, most of the real contributions during the postmodern period have come from blue-collar poets--influenced by the Beats. A line can be drawn from Kerouac to Karr, with Merton, Everson, Levertov, Dylan, Berrigan, Cohen, Springsteen, Mariani, Waits, Wright, and Daniels tracing the way. This book celebrates that line, one that Holy Father Francis would surely endorse.