Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
What drives artists to represent people as they do? This question, at the heart of figurative art, and how we represent ourselves as a society, is especially relevant today. Author Charlotte Mullins picks up the conversation at a time when the art world is influenced by the proliferation of images of all kinds, across all mediums, as well as a growing interest in figurative art.
Profiles of nearly sixty artists--from Kara Walker and Grayson Perry to Cindy Sherman and Kehinde Wiley--showcase significant works and are accompanied by the artists' commentary, illustrating the range of motivations, mediums, and techniques driving one of the most potent genres of art today. The book is organized into five thematic sections that reflect artists' motivations, which range from investigating the history of art itself to exploring interpersonal relationships. Mullins's keen curatorial eye picks out informed, sometimes unexpected juxtapositions of artists that reveal new affinities and distinctions between them, making Picturing People an important contribution to the study of figurative art.