Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
El catálogo Picasso 1906. La gran transformación acompaña la exposición homónima celebrada en el Museo Reina Sofía con motivo de la conmemoración del 50.º aniversario de la muerte de Pablo Picasso. La publicación revisa la producción del artista en 1906, un año clave en la trayectoria del pintor que, examinado desde una conciencia estética contemporánea, puede ser considerado un ôperiodoö con entidad propia en el devenir creativo picassiano. En 1906 se gesta la primera aportación de Picasso a la definición del arte moderno. Es el año del ôgran giroö, en el que el artista lleva a nuevos terrenos la representación figurativa, redefine el entramado entre fondo y figura, se deja empapar por referentes culturales considerados hasta entonces como ôprimitivosö ùel arte ibero, el llamado art nègre, el románico catalán, el arte mediterráneo protohistórico o el egipcio antiguo, entre otrosù, incorporando nuevos acercamientos a la cuestión del género y redibujando su relación con la historia del arte.