Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Some photos are haunting, some breathtaking; some are illuminating, and some are beautiful. And some photos--as those of us who have ever been on the internet know--are downright hilarious. But humor has often been on the sidelines of photography scholarship. With this book, Louis Kaplan remedies this, gathering together over one hundred images in a revealing look at the way photographers--from the very beginning of photography in the nineteenth century--have found so much amusement at the ends of their lenses. Kaplan introduces readers to a key set of genres in photographic humor, showing how humor is often tied to serious topics such as our identity, social situations, and--yes--death. He offers a fascinating range of examples, from stereographic domestic comedies to biting political satire, from conceptual artistic pratfalls to surrealist humour noir, and from trick photography to decisively hilarious moments in photojournalism. In doing so, he brings together works by renowned photographers--including Jacques Henri Lartigue, Elliott Erwitt, Weegee, Cindy Sherman, and Martin Parr--as well as those by your everyday photoshopper. The result is a rich collection of the witty, the absurd, and the uproarious.