Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The Kepesh trilogy spans three decades of Philip Roth's career, beginning with The Breast in 1972, and continuing with the Professor of Desire in 1977 and The Dying Animal in 2001. This study demonstrates that the trilogy is not only worthy of critical analysis in its own right, but also that an appreciation of its themes and strategies deepens our understanding of his entire fictional enterprise, offering an invaluable perspective on one of the world's most important novelists. Paul McDonald works at the University of Wolverhampton where he is Senior Lecturer in American Literature, and Course Leader for Creative Writing. Among his other HEB titles are The Philosophy of Humour (2012), and Reading Beloved (2014). Samantha Roden is a Lead Practitioner for English at North East Wolverhampton Academy. She writes educational resources, digital pedagogical guides and conducts national webinars for Cambridge University Press. Her first full collection of poetry, Catch Ourselves in Glass, is forthcoming.