Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Is phenomenology in jeopardy? Will the phenomenological movement survive intact amongst the ever-expanding adherence to some part of this doctrine? Will phenomenology cease to be a major influence in contemporary continental philosophy and beyond? Are we dealing with a purely and intrinsically French phenomenon in the vast domain of all philosophy? Can some resolution be brought about through the limitation or delimitation of our sphere of investigation? Will we ever succeed in lifting the ambivalence out of the phenomenological project? Dominique Janicaud advises us to consider a "minimalist" approach to these questions, one that would leave phenomenology open to its greatest possibilities. We must consider the scientific and metaphysical overinvestment of phenomenology. Yet we must also imagine how phenomenology might finally escape this unifying and foundational tendency, which has driven it to overburden immanence with a transcendence that is none other than of subjectivity in its various guises and at its various levels. This book aspires to bring that ongoing debate to the English-speaking world.