Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Inspired by Levinas, but in constant dialogue with Heidegger, Feron considers death to be a phenomenon that lies within the reach of phenomenology. The act of the other's death is essentially a decease, a break affecting the identity. It forces man to consider the fundamental intersubjectivity inscribed in his temporality. Viewed in this way, death does not look merely like the term of life coming to an end. Nor is it a passage to `somewhere beyond'. Rather, it lies at the core of the act of relationship. In its search in the space between sense and non-sense, this phenomenology of death reveals the fundamentally relational dimension of the humane and sketches the main features of this paradoxical `intersubjectivity': the position of third party that is taken by man, the calling of son that he has been selected for and - midway between passivity (Levinas) and possibility (Heidegger) - the condition of `liability' to which he is dedicated and of which he is also worthy.