Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
La multiplication de la consommation potentielle des images est devenue un phénomène majeur du XXe siècle. Nous parlons désormais de « civilisation de l’image ». Mais existe-t-il pour autant un accompagnement de ce processus d’accumulation ? Réalise-t-on une pédagogie à l’image et une pédagogie par l’image ? Le citoyen ou l’écolier sont-ils préparés à réagir face au déversement des nouveaux univers visuels ? Il fallait, pour répondre à ces questions essentielles dans nos sociétés, interroger tout le processus de circulation des images, depuis la création jusqu’à la réception. Il fallait aussi, pour la première fois, réunir des spécialistes de diverses disciplines de manière à ce qu’ils apportent chacun leur éclairage. Il fallait enfin organiser des débats et choisir de diffuser ces échanges. Un exceptionnel bilan par 59 des plus grands spécialistes de l’image.