Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Persuasion in Society

Jean G Jones, Andi McClanahan, Joseph Sery
Paperback | Engels
€ 114,95
+ 229 punten
Uitvoering
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

This fully-updated fourth edition introduces readers to the rich tapestry of persuasive technique and scholarship, interweaving perspectives from rhetoric, critical theory, and social science and applying their insights to practical political, social, and business contexts.

This text examines current and classical theory through the lens of contemporary culture, encouraging readers to explore the nature of persuasion and to understand its impact in their lives. Employing a contemporary approach, it draws from popular culture, mass media, social media, advertising, political campaigns, and social movements to help readers become informed creators and consumers of persuasive messages. Case studies show how and why people fall for persuasive messages, demonstrating how persuasion works at a cognitive level. This new edition includes extended treatment of the ethics of persuasion, including opposing views on handling controversial issues in the college classroom; a new chapter on propaganda and ideology; and a greater focus on digital contexts and social media. Discussion questions, exercises, and key terms are provided for each chapter.

This textbook will be a valuable tool for students of communication, media studies, politics, psychology, and business and advertising.

Online resources for instructors include PowerPoint slides and test bank.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
366
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780367615727
Verschijningsdatum:
29/03/2022
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
178 mm x 254 mm
Gewicht:
648 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 229 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.