Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In januari gratis thuislevering in België (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel
Omschrijving
Kathleen Reardon is one of a dozen or so contemporary scholars at the forefront of persuasion theory. . . .In addition to her original work, Reardon has a knack for translating widely diverse theories and research findings into terms understandable to those less knowledgeable about the field. In Persuasion in Practice, Reardon does two things: she presents a comprehensive summary and assessment of contemporary persuasion and research; and, she demonstrates applications of persuasion theory and research in four situations or communication ′contexts′--interpersonal, organizational, mass media, and political. Her discussion is largely descriptive and analytical, only rarely including prescriptive advice about influence. . . .The work is an invaluable resource for researchers investigating persuasion theory and practice. Moreover, because Reardon writes from a business orientation, her book will be useful for management communication and organizational behavior teachers, as well. Her excellent, business-related examples are particularly informative, suggesting, for example, an intersection of management and organizational communication. --Management Communication Quarterly What is persuasion? How is it maintained? How is it practiced and applied? Offering a unique blend of theory, research, and application, Persuasion in Practice deftly answers these questions and helps debunk many of the myths surrounding this topic. The constructs, schemata, rules, illusions, attitudes, and values of persuasion are explored and various contemporary theories are presented. In addition, the author examines persuasion as it is practiced in a number of different settings, including politics, organizations, and the mass media. For the scholar or student wishing to better understand the theoretical and research origins of current thinking on persuasion --or for the practitioner in all of us wanting to know how this current thinking translates into practice--you can′t find a better resource than Persuasion in Practice.