Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Persuading People to Buy

Insights on Marketing Psychology That Pay Off for Your Company, Professional Practice, or Nonprofit Organization

Marcia Yudkin
Paperback | Engels | Marketing Insight Guides
€ 22,45
+ 44 punten
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Attract Interest, Then Nail the Sale

With attention spans mercilessly short, you can't afford to approach customers with anything but the very strongest, most on-target pitch. Learn how to capture the interest of perfect prospects for your product, service or cause, then convince them to complete an order.

This pithy, provocative book from a master of creative marketing offers both timeless principles of persuasion and insights from recent research and marketing trends. Real-life examples illustrate Marcia Yudkin's advice on strategies that work and those that may backfire.

Marcia Yudkin is the author of 6 Steps to Free Publicity, now in its third edition, and 10 other books.

"In almost 20 years as a business and marketing columnist, I've yet to encounter anyone with more know-how of what it really takes to transform strangers into prospects, customers and brand loyalists. Marcia Yudkin's M.O. is moxie delivered in bite-sized bits and in terms everyone can understand - and put to immediate use. One handy book with Marcia's years of wisdom is well worth the investment."
- Jeff Zbar, Founder, ChiefHomeOfficer.com, U.S. Small Business Administration 2001 Small Business Journalist of the Year

"Marketing insights come fast and furious in Persuading People to Buy. If you want to peek inside the minds of buyers, motivate them to buy what you offer, and think of new ways to tempt them, this is the book for you."
- Mike Schultz, President of RAIN Group, Co-Author of Professional Services Marketing

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
188
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780971640702
Verschijningsdatum:
15/08/2010
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
140 mm x 216 mm
Gewicht:
222 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 44 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.