Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The U.S.-Mexico border crossing has become an area of study in its own right. However, very few current books focus on language and linguistic factors. Perspectives on Teaching English at the U.S.-Mexico Border adds knowledge, understanding, and insight not only to the field of TESOL, but to other fields as well. Dr. Urzua notes: "Much can be learned from exploring English language teaching at institutions of higher education located in the borderlands, especially in terms of understanding the effects of national and regional educational policies on both sides of the border, the impact of such policies on English language learners, and how issues associated with transnationalism may affect English language teaching."