Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Corporate Strategy and Management is about managing risks of organizational Performance. Performance at workplace is an area of interest for decades even with machine and technology replacing people resources; it cannot deny the significance of employee performance for the success, growth, and survival of the organizations. Even with dynamic and competitive workplace, organizations are nothing but based on its people working for their personal and organizational goals. Employee performance is linked to various factors but none other have been explored and theorized to the extent then to personality in organizational behavior. This is all due to emergence of five-factor of personality or alternatively Big-Five Personality traits. The prime objective of this book was to measure employee personality through Big-five personality traits and then to explore its relationship with performance at work.