Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Traffic congestion has now become a serious problem particularly in Dhaka, the capital of Bangladesh, because of the rapid socio-economic changes and increase in population. The city is expanding dynamically without any plan and control. Such rapid and uncontrolled development has created an unacceptable level of disparity in the transportation demand and supply scenario, which resulted in traffic congestion and environmental degradation. The study area, Mirpur Road, is one of the significant roads in transportation network of Dhaka city. Like other streets of Dhaka city, Mirpur Road is also congested. Over the decades many policy measures were taken to control and regulate the vehicular traffic movement and land use beside the Mirpur Road. But the policy measures were changed from time to time. In this research; land use survey, volume study, speed study and users' opinion survey have been conducted to understand the present situation of Mirpur Road. Moreover, the different policy measures have also been discussed in brief to realize the transportation system performance.