Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Students graduating from various healthcare professions programs soon occupy leadership positions in those health professions as well as in society, including positions as researchers in their fields of expertise. The perceptions and habits these students develop during graduate training may influence their behaviors as ethical researchers. The purpose of this study was to determine the influence ethics education and gender have on students' perceptions of scientific misconduct. Concerns regarding scientific misconduct include dishonesty in the conduct of science including publication concerns involving falsification, fabrication, and plagiarism, conflicts of interest, and misconduct in the areas of mentoring, authorship, use of humans, use of animals, collaboration, intellectual property ownership, genetics technology, and record keeping. These concerns comprised the constructs by which data were grouped. Scientific integrity scores were calculated and used in the statistical analysis. Statistical measures demonstrated a significant difference in the Use of Humans scores between students having had an ethics courses and students who had not taken an ethics course.