Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Nous observons dans le contexte mondial, la montée en puissance du concept d'évaluation et d'obligation de résultats vis-à-vis des organisations éducatives. Ce concept d'évaluation (Demailly, 2001), peut être liée au nouveau rôle joué par l'Etat. Dans le cas du Chili, les écoles doivent se confronter d'une part au SIMCE (système de mesure de la qualité de l'éducation) et d'autre part, aux résultats obtenus par les élèves. Le SIMCE est une action directe de l'Etat. Cette double confrontation de l'école place les enseignants au centre de notre intérêt. Nous cherchons à comprendre les actions qui suivent ces confrontations au sein des écoles, et cela à partir des perceptions des enseignants. Nous présentons la proposition d'un modèle explicatif de cette problématique. Celui-ci a été construit à partir d'une recherche exploratoire qui a conduit à deux monographies de deux écoles de financement partagé du Chili. Suite à une démarche exploratoire et à une application dans un échantillon plus large (13 écoles), nous avons évalué la pertinence du modèle pour expliquer la problématique. Cette recherche place les enseignants et leurs perceptions au centre de la problématique.