Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Un savant irlandais du nom de Molyneux s'est demandé, voici trois siècles, si un aveugle-né à qui la vue serait restituée, saurait reconnaître visuellement une sphère d'un cube sans les avoir touchés. Cette question, qui a donné lieu en son temps à des discussions passionnées, mérite aujourd'hui d'être reposée à la lumière des nouveaux développements intervenus en sciences cognitives, tant en psychologie du développement, en psychologie expérimentale et dans les neurosciences, qu'en philosophie de l'esprit. Perception et intermodalité propose un bilan des principales avancées et des leçons philosophiques qui peuvent en être tirées sur les relations entre les modalités sensorielles et les rapports entre information, sensation et perception. L'ouvrage est destiné aux étudiants de 2e et 3e cycles, aux enseignants et aux chercheurs en psychologie, philosophie et disciplines connexes.