Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The general call that lexicography should address the potential needs of the dictionary users is amply reflected at least in the pedagogical dictionaries currently available in the market. But these dictionaries claim to be global in their response to this call. As a matter of fact, learners' dictionaries are supposed to be compiled taking into consideration the language needs and problems of specific L1 users. It is in this way that the future generation of learners' dictionaries will be able to satisfy their users at optimal level. The present study is case in point. The author has the unique privilege of having produced over twenty PhDs in English language & linguistics and twice as many successful M Phil scholars in the areas of linguistics and literature. He has taught literature and linguistics for more than thirty years at graduate and post-graduate levels in both public and private institutions of higher education in Pakistan.