Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Pathways to Excellence: Developing and Cultivating Leaders for the Classroom and Beyond examines how leadership and layers of leaders are developed and cultivated from the classroom to the boardroom. A wide body of research exists that focuses on specific educational leadership development and training programs. Evidence of being ready to lead upon program completion and performance post preparation is less available. Scant attention has been paid to programs that prepare leaders in different layers of an organization to not only become individually high performing but to also work collaboratively to create great schools. The book contends that the principal cannot effectively lead a school alone - other key players are critical. The editors have cast a wide net of respected contributors from various levels of organizational school leadership and specialties including traditional schools, charter schools, teacher education, district level leadership, special education, master teacher leadership, university and college level leadership. Implications for theory and practice will be discussed as it relates to leadership development and preparation of key players and constituents.