Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
What do physicians, nurses, chaplains, and social workers think about moral and religious issues in care for the dying? These professionals live with death, including many untimely and difficult deaths, on a daily basis. Based on intensive interviews with a cross sample of health care professionals, David H. Smith details how the churches could not only be supportive of these primary caregivers in dealing with end of life issues, but how they could enlist their help in informing their own congregations about the realities of death. To care for the dying is spiritually demanding work. Churches should not let health professionals struggle with religious issues--whether of patients, families, or their own--in isolation. Smith's respondents offer powerful perspectives on the issue of physician assisted suicide. Religious and theological ethics cannot afford to ignore insights and questions that come from those who deal with dying every day. Finding meaning in the face of human suffering comes less from doctrine than from living a certain kind of life. This book is a clarion call for new, practical, and vital forms of education, support, and commitment, particularly within the churches, in the cause of improving care for the dying.