• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Mens & Maatschappij
  4. Politiek
  5. Parties, Interest Groups, and Political Campaigns

Parties, Interest Groups, and Political Campaigns

Matthew J Burbank, Ronald J Hrebenar, Robert C Benedict
Paperback | Engels
€ 218,95
+ 437 punten
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Just in time for the 2012 elections, Parties, Interest Groups, and Political Campaigns, Second Edition, shows how political parties and interest groups have become highly interdependent in the era of candidate-centered elections, issue advocacy organizations, and media-driven campaigns.

Featuring up-to-date data that includes 2008 and 2010 mid-term results and analysis, the second edition looks ahead to 2012 by illustrating such important developments as the emergence of the Tea Party; increasingly polarized politics; divided government; social media; lobbying and interest group developments (including the passage of health care and financial sector reform legislation); and the impact of the Citizens United Supreme Court decision on campaign finance reform. Offering a powerful combination of scholarship, data, and examples, Parties, Interest Groups, and Political Campaigns, Second Edition, provides students with one-stop shopping for understanding the new style of American politics.

New to the Second Edition:

* An examination of the Tea Party and its connections to the Republican infrastructure

* New election data from 2008 and 2010, with a preview of 2012

* Coverage of the Citizens United Supreme Court decision and campaign finance reform

* An inside look at lobbying in the Obama Administration

* Updated tables and figures throughout

* New political ads and examples that add visual interest and encourage student engagement

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
286
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780199945856
Verschijningsdatum:
30/11/2011
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
178 mm x 251 mm
Gewicht:
498 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 437 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.