Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Empiricism provides the backbone of knowledge creation within social science disciplines (e.g., psychology, sociology) and applied domains of study (e.g., education, administration) alike. Yet, relative to such domains of inquiry, comparatively little empirical research on evaluation has occurred, and the research knowledge base been infrequently synthesized and integrated to influence theory and practice. The proposed book aims to fill this void with regard to participatory evaluation, a set of collaborative approaches to evaluation that is receiving considerable attention of late, including a growing body of empirical studies. The authors begin in Part 1 with the delineation of a widely known and familiar conceptual framework for participatory evaluation. They then use the framework in Part 2 as a guide to conducting an extensive review of the extant empirical knowledge base in participatory evaluation, culminating in a thematic analysis of what we know about the approach. In Part 3 the authors focus on methodological considerations of doing research on participatory evaluation through a critique of existing studies and an explication of design choices drawn from their own research program. The book concludes in Part 4 with implications for moving the field forward in terms of important research questions, methodological direction and evaluation practice. This book will be of central interest to evaluation theorists and to those who choose to conduct research on evaluation; appeal will be conceptual and methodological. It will provide excellent supplementary reading for graduate students, many of whom seek to develop empirical studies on evaluation as part of their graduate programs. Rife with examples of participatory evaluation in practice, and practical implications, the book will also benefit evaluation practitioners with an interest in evaluation capacity building and participatory and collaborative approaches to practice.